sâmbătă, 9 mai 2009

Promisiunea Domnului...

Chiar daca-i fi-n adanc de mari,
Chiar daca ti se clatina piciorul
Si de mania ti-ar iesi prin nari
Opreste-te, sa stii ca Eu sunt Domnul!

Si chiar de-i fi in mijloc de razboi
Si criza te ajunge din-apoi
Oricat de-ngrijorat ar fi azi omul
Nu vezi ca hrana inca dau la oi?
Opreste-te...si vezi ca Eu sunt Domnul!

Si chiar daca resursele-astazi se termina
Raspunsul zaboveste sa mai vina
Nu vezi ca hrana inca are pomul?
Ca semanatu-si are vremea lui, la fel si coptul?
Opreste-te, observa ca sunt Domnul!

Te-am lasat Eu oare in nevoi?
Chiar de simteai ca te inneaca-al vietii mare, -nspumegat suvoi?
Chiar de piciorul ti se clatina...
Si tare mai vroiai tu a scapa...
Eu de mana te-am tinut mereu,
Opreste-te, sa stii ca Eu sunt Dumnezeu!

Un comentariu:

printrenori spunea...

Şi dacă, Doamne,
Ţi-am greşit...
Mă iartă Tu
Căci eu nu pot...
Nu pot sa-mi dau iertare
pentru tot ce-am făptuit.

...şi ce sunt eu?
Să vezi în mine
făptura Ta?
Când ştiu că
într-una trupul meu
nu vrea sa facă voia Ta...