joi, 17 decembrie 2009

azi am inceput ziua cu responsabilitati...de la inceput am fost pusa inaintea unor decizii importante pentru mine si ...stii cand vin momentele alea de confuzie incat nu stii in ce parte sa te uiti...si cand incepi sa cauti raspunsuri iti amintesti ca singurul loc unde e indicat sa mergi este la Cruce!
sau mai stii momentele alea cand trebuie sa faci lucruri care nu iti plac? si nu numai unul...ci in fiecare zi o gramada, timp de muuulte zile!
vorbeam cu un prieten si ma intreaba: "ce faci?", "incerc sa trag de timp desi stiu ca asta nu imi face prea bine!"..."ai reusit sa prinzi timpu de un colt si tragi de el?!"..."da si daca ai stii ce tare incerc sa trag...dar pare ca incepe sa se rupa." Cunosti senzatia asta?
si chiar azi cand au venit atatea responsabilitati pe cap si cand nu mai stiam ce sa fac, ma uit la versetul zilei si scrie: "nu va ingrijoratii de nimic; ci in orice lucru, aduceti cererile voastre la cunostinta lui Dumnezeu, prin rugaciuni si cereri, cu multumiri" Filipeni 4:6
si atunci...El vine si ma asigura ca totul va fi bine, trebuie numai sa cred si sa ascult de El. si El e Dumnezeul care imi spune ca nici macar sa nu indraznesc sa ma ingrijorez...oare as putea eu sa adaug un cot la inaltimea mea daca ma ingrijorez?

Psalm 13

For the director of music. A psalm of David.
1 How long, O LORD ? Will you forget me forever?
How long will you hide your face from me?

2 How long must I wrestle with my thoughts
and every day have sorrow in my heart?
How long will my enemy triumph over me?

3 Look on me and answer, O LORD my God.
Give light to my eyes, or I will sleep in death;

4 my enemy will say, "I have overcome him,"
and my foes will rejoice when I fall.

5 But I trust in your unfailing love;

my heart rejoices in your salvation.

6 I will sing to the LORD,
for he has been good to me



si pe romana:


Psalmul 13

Catre mai marele cintaretilor. Un psalm al lui David.

1 Pina cind, Doamne, ma vei uita neincetat? Pina cind Iti vei ascunde Fata de mine?
2 Pina cind voi avea sufletul plin de griji, si inima plina de necazuri in fiecare zi? Pina cind se va ridica vrajmasul meu impotriva mea?
3 Priveste, raspunde-mi, Doamne, Dumnezeul meu! Da lumina ochilor mei, ca sa n-adorm somnul mortii,
4 ca sa nu zica vrajmasul meu: L-am biruit!”si sa nu se bucure protivnicii mei, cind ma clatin.
5 Eu am incredere in bunatatea Ta, sint cu inima vesela, din pricina mintuirii Tale:
6 cint Domnului, caci mi-a facut bine!



3 comentarii:

andreea spunea...

sa-ti dau o veste pe masura ce cresti se inmultesc si responsabilitatiile.....this is life :P. Da sincer tu nu te-ai plictisi sa faci acelasi puzzle all our life ...:D miss ya

Alex Birsan spunea...

interesant... ar trebui sa continui in a scrie...

anka spunea...

multumesc...sa stii ca asta si fac :)