luni, 31 ianuarie 2011

TU


Te-am gasit intr-un buzunar vechi
Nu-mi dadeai pace
Te scoteam afara, te-ntorceam pe toate partile,
Le aratam altora ce-am gasit,
Bagam mana in buzunar: te gaseam!
Imi cautam telefonul: te gaseam!
Rasfoiam o carte: te gaseam!
Ma uitam la tine: imi aminteam!
Te puneam semn de carte
Te vedeam!

Te-am rascolit, te-am invartit
Si te pierdusem intr-o zi
Mi-am luat geanta si-am iesit
Eram fericita, ma uitam la copii
Cand am bagat mana-n geanta
Ai aparut pierdut in lumea noastra
Nu credeam c-ai sa revii
Pasaport spre realitate, joaca nevinovata
Piatra in papuc, si curea ce strangi prea tare
Au, ma doare!
Inceteaza sa mai apari in mine
Ca un vis ce l-am visat maine!

Te-am gasit intr-o carte
Erai pe jumatate rupt
Du-te de mine departe
Naluca urata de lut!
Curand n-o sa te mai vad,
O sa vreau sa te-arunc!

Niciun comentariu: