sâmbătă, 2 aprilie 2011

Faith outruns understanding

cred in Dumnezeu pentru ca: mi-a soptit pe cine sa ajut cand cineva chiar cerea ajutor, fara ca eu sa stiu dar El stia. M-a uimit prin asta si am realizat ca El e real orice mi-ar spune scepticii.
Cred in El pentru ca mereu mi-a fost cetate de scapare cand nu aveam unde sa alerg.
cred in El pentru ca mereu a fost aproape de mine.

Sunt putine argumente clare pentru care cred dar macar le am pe astea. Si daca nu exista, puteau oamenii sa tina o sarada numita religie cat vroiau ei pentru ca, la un moment dat, adevarul iesea la iveala, cum iasa orice minciuna.

Dar El exista pentru ca nici un om si nici o poveste inventata nu putea sa faca ceea ce a facut chiar El in viata mea. Mi de ajuns sa ma uit la cele trei argumente si sa inteleg ca El exista cu adevarat! Sa imi amintesc clar ca El mi-a schimbat viata si ca nu m-a lasat niciodata singura. Ca El isi tine promisiunile si ca ce zice Biblia despre El e adevarat!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Tu descrii destinul, sau mi se pare?

Sfintenia si Divinitatea(Destinul) sunt drastic diferite, si opuse ... nu stiu cum le vezi impreunate?