sâmbătă, 8 noiembrie 2008

I want a friend for life....


Vreau un prieten pe viata care sa ma faca sa ma simt intreaga, dorita dar in acelasi timp libera, spontana, creativa si limitata...sa-mi aminteasca cine sunt, once in a while, care sa ma faca sa rad cand de fapt ar trebui sa plang, care sa fie next to me chiar daca nu ma intelege prea bine dar sta langa mine doar pentru ca prin gesturile pe care le fac ii par interesanta si dulce, puternica si stangace, buna dar si acrisoara....vreau un prieten pe viata care sa-mi fie companion cand vom revolutiona lumea...care, oricat de ciudat ar fi ce i-as cere, totusi sa-mi aduca fara sa puna intrebari si care sa stea alaturi de mine desi plang si nu vreau sa spun nici un cuvant, care sa fie calm in locul meu dar saritor si dornic cand eu sunt incurcata.
Care sa ma uimeasca doar prin simplul fapt ca e el insusi, fara masca, fara retusuri. I like him to be clumsy and funny and sad and mad about me with no regrets or limits...
Vreau ca el sa ma vrea asa cum sunt......

Niciun comentariu: