miercuri, 10 decembrie 2008

Thoughts of a broken, sad heart....


Gandurile mele Doamne nu sunt ceresti
Si pasul meu nu calca, Doamne, pe calea Ta
Sunt asa murdara incat mi-e rusine de mine
De calea mea plina de gropi,
De felul meu prefacut de-a fi,
De gandul meu, de mine...

Doamne ai mila de mine
In indurarea Ta cea mare
Si curata-ma ca pe zapada
Caci alba vreau sa fiu pentru Imparatia Ta, pentru Tine.

Cuvintele mele nu Te-au laudat intotdeauna
Si ochii mei n-au privit mereu spre cer
Inima mea nu Te-a laudat doar pe Tine
Si nu m-am inchinat neincetat
Te-am izgonit cand m-am mandrit cu mine,
Te-am dat afara cand lumea-am preferat...

Scapa-ma Doamne caci pe Tine te caut
Si vreau sa ma schimb, pentru cer sa fiu imbracat

Stiu, o Doamne prea bine Legea Ta
Stiu ca trebuie sa zic la om despre Tine
Dar oare eu pun in practica iubirea Ta?
Si vestesc mereu ce faci Tu pentru mine?
"Dumnezeu e cu mine" inseamna enorm in mine
Dar arat eu la lume lucrul acesta?
Sau stau in banca Bisericii si iarasi adorm?
Si uit invatatura Ta vesnica ce ma-nvata...

O Doamne Sfant in indurarea Ta cea mare
Ai mila de mine pacatoasa
Transpune-ma in cer, de pe pamant
Si doar cu Tine sa-mi traiesc eu viata...

Ajuta-ma sa inteleg ca sunt o sfanta
Si lupt sa scot pacatul din interiorul meu
Traiesc eu ca atare? Am eu a Ta ravna?
Traiesc cum ma inveti Tu in Cuvantul Tau?

Cand gandul meu imi fuge,
Piciorul meu ma lasa,
Cand ispita-n jurul meu se joaca
Cand satan ma minte iar
Da-mi putere sa aplic Cuvantul Tau
Sa Te vad chiar daca e-nnorat
Si fa-ma o lumina
Si Doamne, schimba-ma...
Caci vreau!

2 comentarii:

06 77 spunea...

Imi place poezia ta:) se poate observa ca vine dintr-o inima sincera, deschisa catre Domnul...
In Fiecare Duminica ma intreb incotro o va lua Biserica noastra, cu atatia oameni adormiti in spirit (dar si la propiu), mandri, egoisti..."Dragosea multora se va raci"...
Insa daca tu,eu, parte a templului ceresc ne rededicam in fiecare zi Aceluia care vindeca orice neajuns dn viata noastra,in jurul nostru se poate produce schimbare...
Sa nu uiti niciodata ca esti o unealta in mana Tatalui prin darurile pe care le ai! prin evlavie, umilinta, smerenie si dragoste nespusa pentru Cer Domnul va lucra prin tine in moduri nebanuite! :)

Anonim spunea...

descopar ca am gasit inca o persoana care scrie poezii care sa imi placa mie :)
imi place ca nu ocolesti starile mai dificile prin care treci ci scrii si despre ele, imi place ca esti sincera si deasemenea imi place simplitatea versurilor tale