marți, 18 noiembrie 2008

Present of joy....

Cum ma simt acuma? ce pot sa spun mai mult decat ca ma simt ca o punga de cadouri de Craciun. simt ca din mine explodeaza o gramada de emotii care imi iradiaza tot trupul si ma fac sa ma simt minunat. de ce acest sentiment de mangaiere profunda, de blandete si dragoste vesnica?
Pentru ca sunt copila unui Rege minunat si maret care ma iubeste asa de mult!!! Gandeste-te ca sunt asa de pacatoasa si asa de murdara si pangarita de pacat incat merit sa stau intr-o groapa de noroi, nu merit nimica pe lumea asta....si totusi sunt mostenitoarea cerului! Merit murdaria si ignoranta si batjocura Aceluia pe care L-am ranit. Marturisesc ca am ranit o Persoana draga mie...si asa imi pare de rau incat Omnul acesta trebuia sa se razbune pe mine incat sa ma faca una cu pamantul...si stii ce a facut??? M-a ridicat, m-a sters de noroi, mi-a ingrijit ranile, m-a imbracat in cele mai faine haine de printesa si mi-a dat si o mostenire imensa...nu merit nimic din ce mi-a dat, dar El a insistat. Mi-a zis ca ma iubeste "cu o iubire vesnica" si ca va avea grija de mine mereu...si Il cred pentru ca mi-a promis.

Un comentariu:

Just me spunea...

yeah you re a prinncess and a beautiful one and i am too:P and our Daddy loves us more than we can imagine:*:*