duminică, 1 februarie 2009

Strigat din adancuri....


Cu disperare strig azi din furtuna
Caci valuri mari cad asupra mea...
Caci Tu Doamne esti a mea carma
Tu poti sa-mi schimbi azi viata.
 
Ia volanul din mainile mele stangace
Condu-mi viata spre vesnicie
Fii cu mine in stramtorari
Coboara dupa mine-n adanc de mari
 
Singura nu pot potoli vantul
Ce imi inabusa pan` si cantul
Singura nu pot sterge stricaciunea
Ce imi pangareste rugaciunea.
 
Te chem azi Isuse sa ma calauzesti in viata
Te rog sa iei a mea povata
Invata-ma sa port a mea cruce
Cosmarul sa se transforme intr-un vis straluce`
 
Calmeaza in mine oceanul ce rage
Rupe lantul ce nu-l pot desface
Cu disperare strig azi din furtuna
Doamne ia a vietii mele carma...
 
Ia locul pe care normal il ocup eu!
 
Si din adancul marii plin de pocainta
Strig de bucurie catre cerul inalt
Caci m-ai pus pe culmi de biruinta
Domnul meu drag!

Niciun comentariu: