sâmbătă, 3 octombrie 2009

Farmville-o ferma virtuala

Vreau sa va povestesc despre "Framville".
Farmville e un joc pe facebook.com prin care iti creezi un fermier, o ferma unde ai animale, ogoare, plantatii, copaci, ustensile, case, etc. Totul incepe cu 4 patratele de pamant pe care le ari si le plantezi cu ce vrei, apoi incetul cu incetul ajungi sa tot plantezi, sa tot primesti chestii, sa iti extinzi ferma, sa cumperi tot mai multe lucruri, sa primesti tot mai multe, doar ca sa ai medalii si pentru ca nu-ti ajunge spatiul mai poti extinde ferma...si tot asa...si tot asa.
La un moment dat ajungi dependent de a face tot mai multe pe acea parcela mica de pamant ce ai primit-o, ajungi sa iti petreci o gramada de timp pretios(adica ore) doar ca sa reorganizezi locul pentru ca e murdar sau nu stau toate la locul lor...Faci totul pentru a castiga cativa galbeni, pentru a trece la urmatorul nivel, si vinzi si cumperi si oferi...si la un moment dat iti dai seama ca iti pierzi timpul pe un spatiu ireal(get a job!)
Lectii ce le-am invatat din acest joc:
-nu e asa si in viata reala?ne trebuie tot mai multe lucruri pentru ca niciodata nu avem destule asa ca extindem, cumparam, vindem, ne facem vecini cu duiumul, ii ajutam ca sa primim ceva in schimb si tot asa....
-timpul pierdut! Chiar am ajuns sa caut un calculator conectat la net pentru a accesa "Farmville". Sa vad daca "mi-a crescut recolta", daca "s-au facut fructele" virtuale. Am ajuns sa pierd mai mult timp cu acest joc decat sa il castig stand in partasie cu Domnul!
-de asemenea a ajuns sa fie unul din subiectele principale de discutie dintre mine si prietenii mei care au acelasi joc: "Si ce ai mai facut azi?", "Am intrat pe Farmville.", "Serios? si eu"

I love a simple life, a simple home, a simple existance, because I don`t have a complicated Father!(iubesc o viata simpla, o casa simpla, o existenta simpla, pentru ca nu am un Tata complicat!)
Trebuie sa scap de "mania" de a cumpara lucruri "de casa noua", imi ajunge casa noua! Trebuie sa scap de ore folosite inutil pe "Farmville" si sa fac ceva constructiv.
.....maine imi sterg "farmville" si ma simt mai usurata.

In plus de asta tot ce concureaza cu Dumnezeu trebuie sa dispara....si mai am mult de lucrat la asta!

Care sunt lucrurile la care trebuie sa renunti?

5 comentarii:

printrenori spunea...

cum iti vei sterge farmville-ul? sa imi zici si mie ca si eu vreau sa mi-l sterg. desi nu m-am mai jucat de vreo 4 zile... il simt acolo ca ma ispiteste:)

anka spunea...

poi am intrat la aplication settings si unde apare farmville apesi pe X si iti zice daca esti de acord...sa apesi repede sa nu apara iar tentatia:))

Unknown spunea...

Unde naibii e application setting asta? ca eu nu il gasesc si vreau si eu sa sterg contul de farmville :)
Mersi

anka spunea...

pai scuze ca numai acuma vad commentul tau :p cum intri pe facebook undeva in drapta paginii sus.ii numele contului apoi settings si acolo iti vor aparea mai multe optiuni. a 3 a e applicatio settings unde o sa iti apara si farmville in lista de aplicatii si apesi pe X

Bunelu spunea...

Chiar e pierdere de timp si, sunt convins, sunt multe lucruri care sunt mai importante. sper ca m-am lecuit.