marți, 13 octombrie 2009

uniform thoughts...

Am intrat astazi pe mail si dupa ce mi-am bagat id-ul si parola...intre casuta de parola si sing in scria simplu "tine-ma minte".
Deci mi se pare ceva incredibil sa te tina minte un calculator...adica cere-i unui om sa te tina minte si oare o va face? Dupa ce criterii suntem tinuti minte de un om? Calculatorul a ales sa ma tina minte indiferent cine eram, ce background aveam si indiferent ce id bagam...in schimb cu oamenii e altfel...daca nu ai o poveste tare, un look excenlent si daca nu le faci pe plac multi o sa te uite dupa primul salut...
aseara am vazut un film a carui morala era: ce lasi in urma, dupa ce pleci de pe lumea asta?cum te tin oamenii minte ca ai fost? ce influenta ai avut in viata cuiva?

Care e povestea ta de tinut minte?...

Un comentariu:

X. spunea...

Presupun ca te tin minte o vreme( cei apropiati)
... restul considera ca nici nu ai existat.