luni, 26 septembrie 2011

Bee stuff

Astazi am vazut Bee Movie. A really nice movie about bees :))
Am vrut sa ma uit ca sa mi se imbunatateasca putin parerea despre albine. Da, ele polenizeaza toate plantele si chiar am vazut un citat scris odata care zicea ca "omenirii i-ar mai ramane 4 ani ani de trait daca ar disparea albinele" (Einstein).
Povestea mea cu albinele? Well, am fobie de ele!! Strig cat ma tin plamanii cand vad o albina ca se apropie si, pe langa asta, mai sunt si alergica la ele. So, in real life, chiar nu m-as apropia de o albina sa vad daca vorbeste sau sa bat palma cu ea....oh nooo! :))
Totusi, imi place imaginatia celor de la DreamWorks de a face un filmulet cu albinute care se imprietenesc cu oamenii si vorbesc si chiar dau in judecata omenirea pentru ca a furat mierea de la ele. E cute si funny si il recomand! :)




Niciun comentariu: