joi, 8 decembrie 2011

ABTMBCN

Dumnezeu imi vorbeste prin literatura! Pot sa zic asta si stiu ca e adevarat, doar printr-o carte mi s-a facut cunoscut! ¨Genoveva¨!
Apoi, prin prologul unei carti a lui Patapievici, in Carturesti. Locul cel mai putin probabil sa gasesc un raspuns la intrebarile a caror raspuns il cautam. Mi-a potolit intrebarile!
Acum, azi, dupa ce nu am mai verificat un blog de cateva saptamani, am zis sa vad ce a mai pus nou. Si culmea! Parca mi-a rasfoit mintea! Nu am gasit un raspuns, autorul ma indemna sa il gasesc singura, fara sa stie de mine. Articolul e asta!

2 comentarii:

Unknown spunea...

Taman la timp, că trecuseră săptămâni de când nu mai scrisesem.

Sper doar că te ajută cumva. Mai ales să-ți dai seama că o stare de confuzie e firească și că nu-i nevoie să presezi pentru rezultate. Lasă-l la mocnit și, cu puțin noroc, o să vină. :]

Mulțumesc pentru vizită, Anca. :]

Masaj erotic Bucuresti spunea...

daca tu crezi ca ai gasit raspunsurile...