sâmbătă, 31 decembrie 2011

¨...daca El exista, am castigat o fericire vesnica!¨

 ¨Isus, Dumnezeu incarnat, a ales sa nu schimbe circumstantele exterioare, sa nu fuga de o moarte dureroasa pe cruce. Acceptandu-si destinul cu dragoste si iertare, El a demonstrat ca nu trebuie sa ne temem de moarte. De indata ce am biruit aceasta frica, viata in sine devine - asa cum a promis El celor ce-L urmeaza - mai abundenta.
 Este o mare pierdere sa nu-L cunosti pe Dumnezeu. 
 Intr-un anumit sens, viata este o aventura, deoareece noi, oamenii, nu putem prezice viitorul. Nu stiu daca planurile mele de casatorie imi vor aduce fericirea; nici nu stiu daca as fi mai fericit ramanand necasatorit. Nu stiu ce-mi va aduce cariera pe care mi-am ales-o. Nu sunt absolut sigur ca hrana pe care tocmai am mancat-o imi va face bine. Noi toti luam hotarari bazate pe presupuneri. Sa facem acelasi lucru in problema existentei lui Dumnezeu. Sa 'jucam totul pe o carte', cum a sugerat Blaise Pascal. El a spus: 'Daca-mi pun credinta in Dumnezeu si El nu exista, nu pierd altceva decat placerile vinovate la care trebuie sa renunt si care imi sunt oricum daunatoare. Insa daca El exista, am castigat o fericire vesnica'.¨ (Richard Wurmbrand- ¨Dovezi ale existentei lui Dumnezeu¨)

Niciun comentariu: