miercuri, 25 aprilie 2012

Admiration

Nu stiu cum e la voi, dar eu am in viata mea cateva persoane dragi, interesante, la care tin (intr-un fel mai special), dar pe care nu le cunosc personal.
Stiu ca poate pentru unii suna ciudat, dar sunt persoane pe care le admir asa de la distanta, cu o anume dorinta de a stii mai multe despre ele, dar pe care sunt sigura ca nu o sa le cunosc niciodata.

Sa il luam ca exemplu pe George (din motive personale am schimbat numele persoanelor) in a carui scrieri m-am regasit de multe ori si m-au facut sa vad viata mai colorata. Mi se pare un tip genial din atatea puncte de vedere, incat chiar cred ca ne-am intelege de minune daca ne-am cunoaste. E o persoana talentata, sarcastica si implicata in atatea chestii faine.
O alta persoana e Sanda, un fotograf genial si cu viziune. Calatoreste mult si are prieteni multi si faini. Am avut ocazia sa o vad face to face o singura data si, ce e drept, am fost emotionant de entuziasmata de tot ceea ce facea.
Ar mai fi si Paul, care are mereu o replica geniala pentru oricine, Mihai, baiatul galant si misterios, mereu gata sa ofere un zambet si o mana de ajutor sau inca vreo cativa care sunt pe lista.

Poate nu o sa stiu niciodata daca o sa ii cunosc mai bine, sau mai bine zis personal, sau daca o sa imi schimb parerea despre ei din momentul in care o sa ii cunosc mai bine.

Oricum, chestia asta m-a facut sa ma gandesc daca ma are si pe mine cineva "in vizor", cum ii am eu pe acesti oameni :D
Poate nu o sa stiu niciodata, dar partea fun si misterioasa e ca nici ei nu o sa stie, poate niciodata, ca altcineva ii admira :)

Niciun comentariu: