joi, 31 iulie 2008

Feelings....

simt ca merg pe un drum care duce spre o prapastie desi stiu prea bine ca drumul meu trebuie sa duca in sus......simt ca fac lucruri gresite desi stiu prea bine ce trebuie sa fac.....simt ca mi-am pierdut pasiunea pentru ceea ce merita iubit....simt ca privirea-mi se uita in partea opusa...simt ca urechea-mi asculta lucruri fara insemnatate....gura-mi vorbeste lucruri fara sens.....ma simt descurajata chiar daca stiu prea bine ca trebuie sa ma simt iubita.....ma simt parasita chiar daca stiu prea bine ca sunt inconjurata de tandrete...ma simt uitata chiar daca stiu ca multi ma apreciaza....ma simt straina chiar daca stiu ca sunt tot eu, aceeasi fiinta.....simt ca vreau sa plang desi stiu prea bine ca trebuie sa zambesc in fiecare secunda...stiu ca cineva se gandeste la mine...dar cine?....se zice ca toti avem o iubire secreta si ca la randul nostru suntem o iubire secreta pentru cineva....a cui iubire sunt eu?...simt ca ma plictisesc desi stiu prea bine ca as avea ce face in fiecare secunda daca as vrea...simt ca ma mint....simt ca revine masca ce nu vreau sa o port.....simt ca vreau sa fiu reala dar faptul ca ma ascund imi aduce mai multa recunoastere....ce sa fac?sa fiu eu cea reala, asa cum imi place?sau sa ma prefac inca o data doar ca tu sa-mi spui un cuvant frumos?sa cersesc iarasi aprecierea ta care se hraneste cu fiecare gest fals pe care il fac?sau sa fiu reala si tu sa ma marginalizezi?simt ca realitatea nu ma poate cuprinde desi stiu prea bine ca doar realitatea ma poate ajuta sa cresc...stiu prea multe si practica mi se pare prea grea....o sa scot masca...dar pentru ca ma simt eu bine fara ea...nu pentru ca tu ai vrea....:)

Un comentariu:

21b spunea...

n-am crezut ca o fata plina de viata ca tine.....atinsa de El...duce lipsa unui "el" care sa vorbeasca pe limba ta...m-am intristat cand am citit "feelings"caci mi-am dat seama ca nici o prietena /mama/sora/ nu o sa umple golul tau...ci doar El...atunci cand ti-l va darui pe "el"...sper din suflet sa stii sa astepti