sâmbătă, 15 octombrie 2011

Sisterhood!


Tu stii ca-n ochii tai se vede infinitul
Puterea zorilor de-a rasarii
In tine vad acum sfarsitul...urii
dar si-nceputul de-a iubi.

Tu esti imbratisarea valurilor spumegand
Si zborul fulgilor in vant.


Esti de o bunatate care ma inspira si esti o puternica! Multumesc Domnului ca mi te-a dat ca sora! :)
Cu dedicatie speciala pentru Andreea(barbatie, curaj) Elena(raza de soare) Mazaroaei. Ti se potriveste foarte bine numele! :)


Un comentariu:

andreea spunea...

Sincer nu am cuvinte....asi fi o prefacuta sa-ti scriu verzi si uscate....doar un lucru sa nu-l uiti niciodata: TU esti SURIOARA MEA DRAGA si TE IUBESC mult mult, si ii multumesc Domunul ca mi-i te-a dat. O sa fiu mereu langa tine draga mea, sa nu uiti asta niciodata si sunt MANDRA de tine....esti o persoana mai mult ca SPECIALA. LOVE YOU!!!!!