marți, 24 iunie 2008

Minune...la examen


asa aratam dupa examenul la romana oral, bac.... Domnul a facut o mare minune si mi-a picat un subiect super si pe langa asta Domnul m-a intarit si a avut grija sa spun tot ce trebuie acolo in fata la examinatori....si mi-a dat nota 10...praise Him:D.....

3.07.2008

deja am terminat cu toate probele si la toate Domnul a facut o mare minune:D astept rezultatele finale de sambata si I`m off to enter college:D

6.07.2008

deci chiar a fost o minune la examen...numai harul Domnului m-a ajutat si am reusit, prin El, sa iau o nota destul de mare...acuma las admiterea la facultate in mana Lui si cred ca ce e mai bun pt mine va veni prin El...:D

Un comentariu:

21b spunea...

am trait si eu minunea ta....si ...speachless.A fost uimitor sa Il vad lucrand atat de evident...bless ya