luni, 23 iunie 2008

Nopti albe....de vara!

De cateva zile incoace nu mai pot dormi noaptea...dar nici ziua...si nu, nu sunt prea odihnita...chiar ma gandesc ca sunt prea obosita de cate sunt in jurul meu...in mine...in mintea mea. Si tu m-ai facut sa ma prea gandesc la viata ce o sa fie in fata mea...unde ma duc la facultate?....dar stai imi iau oare bacul???:-SS....aseara inima imi batea prea puternic ca sa pot gandi clar si sa ma pot linisti....dormi ca tot omul...pe la 4 dimineata am iesit pe geam la bucatarie....se vedea inca luceafarul si singurul lucru pe care il vedeam in fata mea era blocul portocaliu unde la etajul 2 era un baiat pe geam si se uita la mine....m-am uitat in alta parte....si m-am gandit la cat mai am de asteptat...."asteptarea celui credincios aduce mare rasplata"(parafrazare)....da voi astepta rodul cel mare desi nu mai prea am rabdare...si voi dormi noptile fiindca credinta in ceva...cel mai bun pentru mine...ma va lasa....singura intrebare e: daca tot m-am obisnuit sa dorm numai pe la 4 dimineata...chiar mai tarziu....cum o sa-mi reglez din nou ceasul biologic la o ora rezonabila de pus in pat???....anyway...see you there when my patience will be rewarded...

Niciun comentariu: