sâmbătă, 21 iunie 2008

De ce e roz...?


blog-ul meu e roz......stii de ce am ales roz?

            Rozul e culoarea sperantei, e acea culoare ce te face sa mai fii tu inca putin. Partea buna a vietii, si roz sunt si visele unei existente mai primitoare....

             E roz pentru ca micul meu coltisor de lume vreau sa fie roz...acel coltisor inca limpede pe care il mai am in mine...in fata unei vieti suferinde....

              Roz e culoarea copiilor care nu si-au pierdut inca inocenta copilariei si dragostea dintai...

              E culoarea ta si a mea care ne aminteste de o lume pe care toti o avem intr-un coltisor ascuns din mintea noastra....

              Descopera coltisorul, da praful la o parte si lasa aceasta culoare sa-ti inunde existenta monotona pictata in gri...Poate ca deasta avem unii camere roz, pixuri roz, post-it roz sau chiar un tricou sau o geanta roz...

              Opreste-te din alergatura ta zilnica, gri...si picteaz-o roz....relaxeaza-te si priveste spre noi orizonturi....


Niciun comentariu: