joi, 15 ianuarie 2009

Curatenia de...(e aproape) primavara!


Stiu ca e inca iarna dar simt ca desi fac curatenii periodice...inca e nevoie de o curatenie generala de primavara....
Trebuie sa-mi gasesc ziua in care sa nu fac nimica, ci pur si simplu sa stau si sa ascult vocea din interiorul meu...vocea Domnului!
Simt ca panze mari de pacate atarna de peretii sufletului meu...scamele si praful s-au adunat pe la colturi si mici paraziti incearca sa se strecoare nevazuti in cele mai laturalnice locasuri din interiorul meu...
Prea mult am lasat ghemotoacele de praf sa se adune sub mantaua caracterului si incepe sa arate cam invechit de la lupta continua impotriva acelorasi murdarii...
Trebuie sa scot matura si dezinfectantul si sa fac curatenie in interior pentru ca prea mult am zabovit in a face curatenia generala pe care interiorul meu o asteapta! Prea mult m-am ingrijit de ce e trecator si efemer...de suprafata! E timpul sa ma ingrijesc mai mult de ceea ce e vesnic....
 
 
 
Tu cand ai facut ultima data curatenie?

3 comentarii:

Unknown spunea...

Sa stii ca dupa ce am citit ce ai simtit tu, am realizat cat praf s-a adunat in colturile inimii mele.Si mi-ar place ca toti sa realizeze necesitatea curateniei,dar nu doar o curatenie de primavara,necesara din an in an ,ci o curatenie zilnica necesara sufletului spre mantuire.

anka spunea...

sa speram ca lumea sa realizeze tot mai mult aceasta necesitate...ideea e ca daca noi suntem constienti, treaba noastra e sa spunem mai departe acest lucru:)...imi place cum gandesti:*

Unknown spunea...

ce tare....intr-o zi un tanar m-a intrebat cu ce ma ocup in biserica ..si i-am raspuns..." dau cu matura"!
tare.