vineri, 26 septembrie 2008

Am chef de paradoxuri....

         Intotdeauna mi s-a parut interesant cum in acelasi timp, pe acest pamant, exact in aceeasi secunda unul primeste o veste proasta...si plange, iar altul primeste o veste atat de buna incat sare in sus de fericire. In timp ce aici e o nunta, acolo e o despartire, un divort. Asa cum aici lumea se bucura ca un nou copilas vine in lume, poate ca dincolo cineva isi plange mama moarta...

         Pentru mine azi a fost o zi a vestilor proaste, dar pentru altcineva ziua a fost strabatuta de un zambet...

          E interesanta aceasta diversitate, acest mister al vietii care exista de cand lumea...

          Acum in timp ce eu scriu...in lume cineva se naste, cineva moare, cineva se bucura, cineva sufera, cineva viseaza, cineva isi ia adio, cineva primeste flori, cineva e scuipat intre ochi, cineva e nepasator in fata vietii, cineva se roaga...

          Am ramas mereu impresionata de acest lucru...eu scriu deja de 6 minute, iar in aceste minute in lume s-au intamplat peste 6 miliarde lucruri diferite.

          De asemenea au trecut miliarde de ganduri neauzite, de idei aplicate, de zambete daruite, de lacrimi ascunse...

Niciun comentariu: