luni, 15 septembrie 2008

Rugaciune...(adunate de prin lume)


Doamne vin inaintea Ta, sa Iti spun ca TE IUBESC. Doamne eu sunt slaba dar Tu esti puternic si ma poti intari si pe mine. Tu stii mai bine decat oricine cum ma simt, cum sunt si Tu stii si ce o sa fie....

Te rog invata-ma sa ma incred in Tine, Te rog ajuta-ma sa Te descopar...lasa-Te descoperit; vreau sa gust din Tine, vreau sa Te cunosc asa cum nu Te-am mai cunoscut niciodata, vreau sa Te simt in viata mea.

Invata-ma sa Te iubesc, invata-ma sa Te pretuiesc pe Tine si Cuvantul Tau, invata-ma sa stau langa Tine, invata-ma sa Te ascult si sa ma tem de Tine.

Doamne Tu stii ca aceasta nu este cea mai buna perioada din viata mea, trec de la o extrema la alta; de jos din abis Tu ma urci sus pe culmi si iarasi cad....si Tu iarasi ma ridici...Doamne Te chem sa faci parte din viata mea.

Iti multumesc pentru ceea ce am trait saptamanile acestea, Iti multumesc pentru persoana aceasta SPECIALA din viata mea; Te rog binecuvinteaza-ne pe amandoi in dragostea Ta si Te rog asculta-mi rugaciunile.

Vreau Doamne ca aceasta relatie sa inceapa cu Tine si vreau sa ne apropiem de Tine, vreau sa Te descoperim impreuna.

Doamne vreau ca mai intai sa avem o relatie impreuna cu Tine si pe urma noi amandoi. 

Invata-ma Doamne ce e rabdarea! Te rog Doamne asculta-ma caci stiu ca e o cerere dupa voia Ta....Multumesc TATA!!!   (written by Diana, 12.09.08, 18:54)

Niciun comentariu: